środa, 18 stycznia 2012

Sky's the limit


Lampa w pokoju daje dziś blask jak Nowy York,
siadam w spokoju, długopis to mój Brooklinski most.
Kobiety jak Marylin Monroe, szukasz ich ? no co ty?.
Wiekszośc z nich myśli, że punkt G jest na końcu wyrazu "shopping". 
Ja - pije whisky jak Marlon Brando , z piekną dziewczyną 
i krzyczę, że świat jest mój jak Al Pacino.
Nie chodzi o materialnośc bo jak już ktoś rymował
- nawet z najdroższych Najków może wyjśc ci słoma. 
Deszcz czasu spada szybciej niż kamień Syzyfa.
A ja dziennie szukam szczęścia bo chcę miec z czego rozliczac.
Pierdole system jak Mes, dla niektórych to abstrakt.
Nie cofnę kijem Wisły - mi wystarczy wykałaczka.
Dziennie spacer po samplach i musisz to rozkminic
chce unosic sie wyżej - bo sky's the limit 
mowią, że nie spełnię marzeń. Skąd oni sie wzieli?
Ja wierzę, że potrafię latac jakbym był R.Kelly 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz